Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Katten - 29 januari 2009 15:04


Jag är så isolerad!

Och absolut döende.

Det glädjer mig åtminstone att även datorn verkar ha problem med hälsan.

För jämnan ploppar det upp meddelanden om att olika virus attackerar.

Det gör mig lite skadeglad.

Jag är inte ensam på botten.


Inatt var jag riktigt utsatt.

Hostan var oupphörlig.

Vid halv tre tyckte jag mig se ljuset i tunneln.

Tyvärr var det inte det.

Jag överlevde och måste nu aktivera mig själv ytterligare en dag.

Jag har redan gjort allt det som kan förväntas av en dödssjuk.

Det här är vad som kan förväntas:

- Sett på Grease

- Läst gamlaVeckorevyn

- Målat tånaglarna rosa

- Läst gamla Skogssport

- Målat fingernaglarna rosa

- Lyssnat på Christer i P3


Och nu då?



Ovido - Quiz & Flashcards