Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Katten - 15 januari 2009 20:00


Nu drar jag till Åbo.

Jag återkommer på söndag.

Trevlig helg!

Av Katten - 15 januari 2009 09:13


Jag och Piff ska som tidigare nämnt ha en romanitisk weekend.

Först ska vi ta oss till huvudstaden och därifrån till Sollentuna.

Väl där ska vi äta och sova gratis.

(Carl har lärt mig att allt gratis är gott.

Jag är därför väldigt nöjd med detta.)


Sanslöst tidigt imorgon ska vi kräva skjuts ut till hamnen.

Jag litar inte på kollektivtrafiken.

(Och jag har all rätt att vara skeptisk.

En gång skulle jag och Adde åka tåg.

Till Linköping.

Vi kom till Kalmar.

Man vet liksom aldrig vad som händer.)


Båtresan tar ett dygn.

Därefter ska vi roa oss i Stockholm.

Jag bör även hälsa på min mormor.

Och handla lite.

(En diskborste från Lagerhaus exempelvis.

Jag gav Örjan en sådan förut.

Han hade aldrig sett på maken.

Ett sådant grepp! Och sådan hård borst!

En ny är därför beställd.)


Nu ska jag överväga om det är någon idé att ta med träningskläder.


Ovido - Quiz & Flashcards